Bodhi

Mijn naam is Bodhi de Vreede en al 26 jaar woonachtig in mijn geboorteplaats in Lisse. Sinds 2022 ben ik de gym meester op de Willinkschool. Ik geef de gymlessen op de dinsdag ochtend en op vrijdag de gehele dag. Voor mijn carrière als LO docent heb ik de MBO opleiding CIOS in Haarlem afgerond. Vervolgens heb ik de ALO, Academie voor Lichamelijke Opvoeding gedaan in Amsterdam.

Naast het lesgeven ben ik veel te vinden in de natuur of op verschillende sportvelden zoals het honkbal veld of de golf- en padel baan. Daarnaast hou ik ook erg van reizen. In de winter van 2023-2024 ben ik voor 4,5e maand gaan backpacken door Zuidoost-Azië. Daar heb ik leren golf surfen en heb ik mijn duik brevet gehaald.

Voor mij is het belangrijk om de leerlingen spellen mee te geven die buiten de gym les ook gespeeld kunnen worden, zodat het sporten buiten de gymlessen om ook gestimuleerd wordt. Met veel energie sta ik elke ochtend weer voor de klas om er elke les weer een feest van te maken. Ik probeer er elke les weer voor te zorgen dat de leerlingen met een grote glimlach de gymles verlaten.