Referenties

''De Willinkschool is een school waar je kind zich veilig voelt. Leraren kennen de kinderen goed en steken veel energie in een goede aansluiting.''

"Wij vonden het opvallend hoe ‘echt’ de mensen hier zijn, jezelf zijn en kunnen blijven. Wij voelen ons zeer thuis en de school zit ook in zo’n mooi oud gebouw!"

“Wij hebben gekozen voor de Willinkschool vanwege de goede schoolresultaten en de gestructureerde aanpak. Kleinschalig, waardoor persoonlijk. Een goede communicatie tussen ouder en leerkracht.”

"Mijn kinderen gaan met plezier naar school, ik ervaar betrokken leerkrachten en ouders, goede informatievoorziening. Een school in ontwikkeling (in visie en behoeften van individuele en maatschappelijke aard)."

"De Willinkschool is voor ons een leuke, kleinschalige school waar kinderen zichzelf mogen zijn en elkaar kennen. Het heeft een enthousiast team. Onze kinderen gaan met plezier naar school en voelen zich er thuis (en wij ook!)."

"Wat goed dat de kinderen op de Willinkschool vanaf groep 1 al spelenderwijs Engels krijgen! Fijn dat alle leerlingen elkaar kennen. De leerkrachten vinden het belangrijk dat de kinderen goed in hun vel zitten. Op de Willinkschool voelt alles heel vertrouwd. Onze dochters gaan elke dag met plezier naar school!"

"We hebben niet getwijfeld en direct voor de Willinkschool gekozen. Dit vanwege de persoonlijke aandacht, de goede resultaten en de vertrouwde, persoonlijke sfeer waarin je kind zichzelf kan ontwikkelen. Een keuze waar we nog geen moment spijt van hebben gehad."

''Bij de Willinkschool denk ik gelijk aan sociaal. Het rekening houden met anderen is een groot goed. Kinderen mogen en kunnen zichzelf zijn op de Willink. Ook de aandacht voor cultuur en de creatieve ontwikkeling vind ik leuk op de Willink.''