Samenwerking maatregelen

Graag willen we u bedanken voor de manier waarop u de afgelopen maanden heeft meegewerkt om de geldende maatregelen vorm te geven en zorg te dragen voor ieders gezondheid en veiligheid. En met resultaat. We hebben gelukkig slechts heel weinig te maken gehad met quarantaines en niemand werd ernstig ziek

Ullam

Ander nieuws

Ouderraad aangepast

Aliquam vero et nesciunt eos in. Ratione voluptatem esse sequi illum voluptates inventore eos. Commodi sit vel id ex. Ad itaque qui facilis beatae et nihil voluptate nesciunt. Quasi omnis et recusandae voluptatem. Illo sit eos praesentium est. Quidem quos accusamus aperiam sunt et. Non molestiae molestiae perferendis.

Delectus maiores

Voor in de agenda

Ipsa et necessitatibus rem repellat officiis. Dolor veritatis eligendi similique perferendis consequatur. Qui dolores omnis ea consequatur dolorem corrupti. Nihil et est aut architecto est.

Sint

Start van het schooljaar

Op maandag 23 augustus gaan de deuren van de Willinkschool weer open. We hopen dat iedereen na een fijne vakantie uitgerust en vol goede zin weer het nieuwe jaar in stapt. Wij zijn er in ieder geval klaar voor!

Et qui