Marjanne

Mijn naam is Marjanne Kampinga. Ik ben getrouwd met Roelf en samen hebben wij drie volwassen kinderen.

Mijn onderwijsloopbaan heeft, na enkele tijdelijke benoemingen, in Noordwijk echt vorm gekregen. Daar heb ik twaalf jaar gewerkt in diverse groepen en ik ben daar een tijd adjunct-directeur geweest.

Vanaf 1996 ben ik als leerkracht werkzaam op de Willinkschool. Van kleine invalbaantjes naar duobanen in groep 4 en groep 5 en veel jaren in groep 3. Lange tijd werkte ik in een duobaan en sinds 2012 weer fulltime. Elk jaar is het fantastisch om te ervaren hoe kinderen groeien. Op de Willinkschool ben ik nu leerkracht van groep 4 en onderbouwcoordinator.

Werken in het onderwijs loopt als een rode draad door mijn leven. Ik voel een grote verantwoordelijkheid voor een evenwichtige ontwikkeling van de kinderen, die aan mijn zorg zijn toevertrouwd. De begeleiding vraagt deskundigheid en creativiteit en geeft vooral elke dag weer nieuwe ENERGIE om de wereld binnen en buiten de Willinkschool te blijven ontdekken.