Elly

Mijn naam is Elly Lodewijkx, geboren en getogen in het prachtige dorp Ermelo. Mijn man woonde in het westen en ik ben destijd bij hem ingetrokken.

Na 10 jaar gewerkt te hebben op een grote school in Haarlem wilde ik heel graag naar een wat kleinere school dichter bij huis. Nu mag ik mijzelf de juf van groep 6 op de Willinkschool noemen.

Naast dat ik met veel plezier fulltime naar school ga, probeer ik ook iedere dag mijn andere grote passie uit te voeren. Namelijk zorgen voor mijn paard; trainen voor wedstrijden en heerlijke ritten maken in het bos of duin.

Mocht er dan nog tijd over zijn op een dag? Nou, dan ben ik in de tuin, probeer ik mijzelf gitaar te leren spelen, of maak ik tussendoor het huis nog wat schoon.😉