Edwin

Mijn naam is Edwin van Keulen en ik werk sinds 2008 als conciërge op 4 verschillende basisscholen die allen zijn aangesloten bij Stichting TWijs. De dinsdag is mijn vaste werkdag op de Willink. Voor mijn conciërgebaan was ik werkzaam in de grafische industrie. 20 jaar heb ik daar met veel plezier gewerkt en toen al vond ik het leuk om dingen te repareren.

Ik heb het erg naar mijn zin op de Willinkschool, super leuke collega’s en fantastisch lieve kinderen. Mijn werk wordt zeer gewaardeerd en niemand is hier zuinig met zijn complimenten. Het is een feest om hier te werken.

Buiten het werk als conciërge, heb ik een eigen jeugdcircus en organiseer ik kinderfeestjes met circus. Ik houd erg van sporten. Ik ben jurylid in de turnsport, maar hardlopen en acrobatieken zijn mijn favoriete bezigheden in de sport.