Caroline

Mijn naam is Caroline Schoute. Ik ben getrouwd en heb 3 dochters, waarvan er al 2 studeren en 1 nog op de middelbare school zit. Na mijn studie rechten heb ik jaren in de zakelijke dienstverlening gewerkt en ook fulltime van het moederschap genoten. Tijdens deze laatste jaren heb ik veel opleidingen gevolgd en vrijwilligerswerk gedaan. Dit laatste o.a. bij de Kindertelefoon.

In 2015 besloot ik mij te laten omscholen tot leerkracht. Dat mocht ik versneld doen en vanaf dat moment geniet ik van dit vak. Graag leer ik kinderen te vertrouwen op hun eigen kwaliteiten, dat fouten maken mag en dat je verantwoordelijk bent voor je eigen gedrag. Daarnaast leren ze in groep 7 veel nieuwe dingen en die combinatie maakt dat ik het een voorrecht vind om de leerlingen hierin te begeleiden.

Naast mijn werk kook ik graag en houd ik ontzettend van lekker eten. En als het maar even kan, ga ik naar buiten.

Ik werk op de maandag, dinsdag en woensdag. Mocht je nog wat willen weten en vragen, dan ben ik te vinden in groep 7.